Söndagar är bra tråkiga!

Söndagar är bra tråkiga speciellt när älsklingen jobbar natt!
Veckorna blir såå himla långa då, men det bästa är ju att han är hemma på dagarna! :)

Har väl inte gjort så mycket nu i helgen var runt lite överallt i lördags, hade lite ärenden och göra.
Vi var till Täby för att hämta ut ett skal till min Iphone.
Dom hade dock inte så mycket att välja på så blev ett grönt skal.
Får se ska väl köpa nått snyggare skal vid senare tillfälle :)

Lexus har börjat "prata" lite låter som att han säger pappa inprincip hela tiden,
låter så himla gulligt fast man vet att han inte vet vad han säger själv :)

Får se vad som händer i veckan har väl inget speciellt inplanerat, inte vad jag vet än så länge iallafall.
Fast i helgen så ska jag iallafall över till mina föräldrar, min kära mor fyller år då!
Fast det beror ju på om hon har tänkt att pigga på sig lite tills dess,
annars vill man inte åka dit och riskera att Lexus blir sjuk.
Men jag hoppas på att det blir av iallafall :)

Startade upp min dator idag för att försöka föra över alla bilder till cd skivor.
Tills jag insåg att jag hade allt för mycket bilder!
Har bilder på min dator på 9GB typ!!!
Sen testade jag och starta internet eftersom att datorn har totalvägrat att funka när jag startade det förut,
Men till min förvåning så funkade det idag!
Det kändes skönt, slipper jag använda älsklingens dator hela tiden :P

Trodde inte att jag skulle ha så mycket att skriva om idag men det blev en hel del endå!
Ha det så bra så länge!

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0