Känns som att allt håller på att ordna sig!


Har letat ett tag nu efter någonstans att bo, så man får något eget.
Så i veckan får vi reda på om vi får en lägenhet i Norrtälje.
Jag bara går runt och hoppas, men man ska väl inte hoppas för mycket heller.
Det är en 3a på 86 kvadrat på Lommarvägen så det låter ganska lovande.




I helgen hade vi Zita på test hos min Kusin och det gick bra,
Så nu i helgen kommer hon att flytta till honom och hans tjej.
Känns så skönt, hon är ju så mysig.
Slipper vi avliva henne som jag absolut inte har velat.
Får se hur det bli om vi tar tillbaka henne när bebisen blivit större,
eller om min kusin och hans tjej får ta henne på heltid.




I morgon ska vi eventuellt åka och köpa en skötväska,
Blir antagligen en BabyTravel Country för 299:- på Babyproffsen.
Sen i helgen om vi har tid över ska vi kanske åka till Hallstavik,
Då ska vi köpa en bilbarnstol av en av mina tjejkompisar.
Men vi ska ju köra Zita till min kusin också så får se om vi får tid över.




På onsdag har jag tid hos barnmorskan vid kl 15,
Får se hur allt är, höra hjärtljud och mäta magen igen osv.
Så efter det här besöket ska man väl till BM varannan vecka tror jag.
Ska prata med henne eftersom jag har så ont på ena sidan av magen.
Får hoppas att det inte är någon större fara men det tror jag inte.
På torsdag går jag in i vecka 32+0
.






Kommentarer
Postat av: Anonym

åå sandra, jag håller tummarna för er med lägeheten nu... såå kul om du flyttar, bor du ju nära mig också ;) kan man ses ofta och så är de nära Näru vill ha barnvakt sen så ;) höhö <3

2010-05-25 @ 13:01:47
Postat av: Siri

kanske skulle skriva att de va från mig också ;) / Siri

2010-05-25 @ 13:02:16
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Hittade din blogg via en annan :)

Ser att vi har BF nästan samtidigt :)

Har du haft en bra graviditet hitils? :)



Kram Emma

2010-05-31 @ 09:22:17
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas ni får lägenheten :D

2010-05-31 @ 16:17:15
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0