Zita ♥

Någon som är intresserad av en blandras mellan Amstaff och Rottis?
Eller känner någon som är intresserad?


Kan inte ha kvar min lilla älskling länge till nu! :(

Måste tyvärr göra mig av med Zita innan bebisen kommer.
Tycker att det är jätte tråkigt men kan inte ha kvar henne pga att hon är lite opålitlig.

Hon har en tendens att kunna bli lite smått irriterad ibland.
Ibland när hon blir irritertad så kan hon få för sig att nafsa lite,
Därför vill jag inte ta några som helst risker när våran bebis kommer.
En vuxen tål mer än vad en liten bebis skulle göra av ett nafs.

Hon älskar att spåra och blir helt galen av att komma ut på promenader och nosa efter dofter.
Hon tror att hon är mycket mindre än vad hon är,
Finns det en gnutta plats i soffan/fåtöljen och dylikt så ska hon tränga in sig där.

Hon är väldigt reserverad för nya människor,
men när hon väl lärt känna en så är hon hur mysig som helst.
Hon är över kelig och vill ha massor med uppmärksamhet.

Hon är lite små rädd när man ska klippa klorna på henne.

Hon har väldigt svårt för andra tikar, men går bra ihop med hanhundar.
Hon bor ihop med en hanhund nu och dom funkar jätte bra ihop.

Hon skulle behöva bo hos någon med ganska bra erfarenhet av hundar.
Kanske också någon som bor själv eftersom att hon är ganska nervös av sig.

Vet inte riktigt hur hennes bakgrund ser ut.
Någonting måste ha hänt när hon var valp som gör att hon är som hon är.

Zita är född 20/11 -07
Jag själv har haft henne sen Juli -09.


[Klicka på bilderna för att få dom större och i bättre bild.]

Vet ni någon som är intresserad eller är ni själva intresserade?
Hör av er till mig via tele, mail eller kommentera inlägget.

[email protected]
Mobil: 0700432125

Kommentarer
Postat av: Mora

Stackare. Tur att min hund är snäll och rar och inte rör en min när småbarn hänger i öronen på honnom.

2010-03-24 @ 14:51:26
Postat av: Siri

Skulle gärna ha provat ha henne om de inte va för att hon inte gillade andra tikar då.. för jag har ju min lilla Greta redan som de måste funka med.. Hoppas det ordnar sig.. =)

2010-03-24 @ 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0