Blev inte att hämta ut nyckeln idag iallafall!

Blev inte riktigt som man hade planerat idag,
Kim fick inte ledigt från jobbet så vi kunde inte skriva avtal och få ut nycklarna idag.
Blir på fredag istället,
så nu är man lite smått besviken hade sett fram emot att få se lägenheten idag.

Så nu blir det till att gå och längta tills på fredag istället då.
Kan vara rätt så skönt att ha något att se fram emot också men endå!

Ska ju hålla på och köra massa saker till lägenheten på fredag också.

Hade ju hoppats på att få gå på Coustom Bike Show en sväng på lördag,
får se hur det blir med det nu då, kommer väl ha fullt upp kanske.

Men tror att vi blir klara att köra alla saker på fredag så det går nog att smita iväg en sväng på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vilken fin blogg du har :D

2010-06-01 @ 23:21:42
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Okej :) Hoppas det löser sig med nycklarna.

Vi flyttade oxå nyss.

Eller ja första Maj.

Jag vill varna dig för att anstränga dig föör mycket.

Det gjorde jag & det gillade inte min kropp :S



Jadu idag har jag storstädat & tvättat.

Och nu ska jag gå & laga mat :)



Ha en fortsatt bra dag :)



Kram

2010-06-02 @ 16:50:16
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0