Åka till badhuset idag.

Kim och jag har kommit fram till att vi båda måste röra oss lite,
och i den här kylan är det inte så roligt att gå ut på promenader.
Så vi har bestämt oss för att åka och simma istället.
Jag känner att jag verkligen kan behöva det nu också för jag börjar få jätte ont i ryggen.
Inte så konstigt med tanke på magen jag fått, och större kommer den att bli.
Lika bra att man sätter igång nu innan det är för sent.

Kommer bli rätt så skönt med lite simning tror jag, både Kim och jag är taggade.

Ska in en sväng på babyproffsen och kolla lite också tänkte jag.

Kim kommer nog hem från jobbet snart också så då bär det iväg till Norrtälje!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hehe okej, de löser sig. Ge mig en gatuadress så kolla rjag de på kartan ;) Eller om de finns nån mack/affär eller något i närheten som du kan ta dig till så de blir lättare för mig å hitta? haha :) Nästa vecka slutar jag 15 på torsdag och 14.15 på fredag. ifall du vill ses någon av dom dagarna? :)

2010-02-26 @ 18:03:43
URL: http://irispiriis.blogg.se/
Postat av: Siri

Kan inte du hjälpa mig fixa en snygg bloggsida? Ja fattar ingenting hur man gör me html osv. :S Du kan ju få betalt ;)

2010-02-26 @ 18:15:43
URL: http://irispiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0