Har inte haft så mycket att skriva om.

Har varit lite dåig på att uppdatera min bogg,
men jag har inte haft så mycket att skriva om direkt.

Har inte gjort allt för mycket under den här tiden.

Sommaren närmar sig sakta men säkert.
Så himmla underbart, vill bara att det ska bli riktigt kanon väder NU!


Kollar runt lite om det finns nått hus att hyra i norrtälje området men finns inte så mycket.
Är det någon som vet nått så hör gärna av er.
Kan vara skönt att ha något eget nu tills bebisen kommer.
Trivs jätte bra här men vill ju ha lite tid själv med bebisen också.

Jag bli bara mer och mer osmidig nu, magen bara växer och växer!
Går in i vecka 27+0 på torsdag.
Fattar inte att det går så himmla fort,
tyckte inte att det var längesen jag fick reda på att jag var gravid.

Är bara 3 månader kvar nu tills han är beräknad.

Satte in Zita på annons här för ett tag sen men verkar inte som att jag kan få henne såld.
Så det bästa för henne är vä avlivning, tyvärr.
Tycker så mycket om henne men kan inte ha kvar henne.
Har pratat med Zitas uppfödare också.
Tydligen vart det fel på alla valpar från Zitas kull.
Finns bara Zita och en valp till kvar från den kullen, dom andra är avlivade.
Jag pratar inte så mycket om avlivning, klarar inte av det.
Mår bara så himmla dåligt av det, vill egentligen inte det fast vet att det måste göras.

Skönt att skriva av sig lite!
Ha det så fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0