Mysig fredag ♥

Började precis som en vanlig dag,
gick upp, satte igång kaffe, matade Lexus, kollade runt lite på datorn,
tog morgon ciggen och sen tog jag en till kopp kaffe.

Efter det vid 11 tiden gick jag och väckte älsklingen,
Han ville att jag skulle ha väckt honom vid 10 men lät honom sova en timme extra.

Vi tog det lugnt ett tag och kollade lite på tv,
sen åkte älsklingen och köpte några öl och lite gott till kvällen.

Vi åt en bland dom godaste rätterna som finns, vet inte ens om det finns något godare än det!



SUSHI! ♥
Älsklingen är riktigt duktig på att göra mat måste jag säga!

Lexus fick prova lite rotfrukter med kalvkött men det tyckte inte han var någon höjdare.



Sitter just nu med Lexus i knät och dricker lite vitt vin,
senare så blir det chips och dip till någon bra film, vilken har vi inte bestämt än!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lellan

Men ååh vad gott med sushi!!!

2011-01-21 @ 20:09:58
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad kul att du har börjat blogga nu igen ^^

2011-01-21 @ 20:10:47
URL: http://jessicaohlsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0