Sovit dåligt inatt.

Har sovit lite halv dåligt inatt, vet inte varför faktiskt.
Kanske för att jag sovit ganska trångt.
Min lillasyster tyckte att jag skulle sova med henne.
Hon ville så gärna känna när lillkillen rörde på sig, och det kände hon också.
Han sparkade till en gång jätte hårt, så hårt har han aldrig sparkat förut.
Det tyckte Sophie var jätte häftigt.
Till och med mamma fick känna när den lille rörde sig.


Igår åkte jag hem, var med mamma på kvällen.
Så spelade lite bingo eftersom att mamma var nummerkontrollant.
Innan vi åkte till bingon åt vi kyckling, ris och curry sås!
Det var riktigt gott!
Fast idag blir det ännu godare mat, Tacos!




Kim kommer idag också, förhoppningsvis.
Han mådde inte så bra igår, så får se om han orkar.
Hoppas på det iallafall, klarar inte av att vara utan honom så länge!

Blir nog ingen simning idag heller eftersom att älsklingen inte mår så bra.
Vi hade det i planerna men får bli en annan gång helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0