Gick in i vecka 22 igår ♥

Veckorna bara rusar förbi!
Underbart tycker jag längar tills den lille kommer nu faktiskt.
Fast det är väldigt härligt att känna när han rör sig då och då också!
Kim har köpt en liten bebis mössa som är jätte söt.

Åkte hem till mamma och pappa i onsdags.
Var där och umgicks lite med dom, passade på och hälsa på farmor en sväng också!
Hon har återhämtat sig väldigt mycket sen hon kom hem från sjukhuset.
Det är skönt att se henne så mycket piggare!


Nu har även pappa fått känna när lillkillen rört sig i magen.

Var numerkontrollant på bingon igår också.
Älsklingen och hans mamma kom dit och spelade.
Hade jätte trevligt faktiskt. (Även fast jag jobbade.)
Hoppas faktiskt på att få jobba där snart igen så man kan få in lite pengar.
Plus att man får göra någonting.

Ska eventuellt åka och simma när älsklingen kommer hem från jobbet,
Skönt var ett tag sen vi gjorde det känns det som.
Måste verkligen röra på mig, hade skit ont i ryggen igår när jag jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0