Går in i vecka 18 idag!

Var 6 dagar sen jag var på RUL och det var verkligen underbart att få se den lille där inne.
Går inte att förklara, var verkligen den största upplevelsen i mitt liv hitills.
Fick också veta då att vi ska få en liten pojke <3
Halva tiden har snart gått, och den har bara rusat förbi.
Nu är det väl den bästa delen kvar av graviditeten kan jag tänka mig.
Har redan börjat känna att han rör på sig lite då och då, kan även se på magen lite när han rör sig.
Det är också en häftig upplevelse, antar att det bara blir häftigare ju större han blir.


[t.v. Bild från RUL | t.h. mage vecka 17+5, två dagar sen ]


Har hjälpt älsklingen med en blogg åt honom lite idag också,
är inte riktigt klar ännu men inte så mycket mycket kvar.
(Om nu saker och ting går som jag vill.)
Tycker att det är riktigt roligt nu och försöka klura med HTML-koder och sånt,
fast väldigt jobbigt när man fastnar och det inte funkar som man vill!

Älskar mina pojkar mer än allt som finns! <3


Kommentarer
Postat av: jenny - mamma till elina

så fin mage:)

2010-02-18 @ 22:22:27
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: Mia

Sötaste lilla kulan...^__^

får ta och ses nån dag tycker jag, det är evigheter sen!!

Kram

2010-02-19 @ 09:19:28
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Siri

Åhh vad gulligt :) Hoppas ni alla mår bra :) kram

2010-02-20 @ 08:40:04
URL: http://irispiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0