Sommaren är på väg nu!


Vart lite besviken igår när det snöade för fullt,

Men nu känns det verkligen som att sommaren är på väg!
Tråkigt att det är så pass mycket snö kvar bara.
Gick ut o satte mig i solen i 45min.
Tog med mig hundarna så dom fick springa av sig lite också.
Underbart, lite kyligt när solen går i moln bara.
Men det tar inte lång tid tills det är skönt när solen går i moln.



Skulle ha åkt till barnmorskan idag.
Men ville att Kim skulle få följa med så bokade en ny tid.
Så ska dit på Fredag kl. 08:00, så får hoppas att han får ledigt då.
Måste få mitt intyg på att jag är gravid,
Så man kan få in det till försäkringskassan så man får pengar sen.
Bara längtar tills våran lilla grabb kommer!
Ska bli så himmla spännande.

Har satt ut min lilla älskling igår på annons på vovve.net.
http://vovve.net/Hundannonser/view.asp?aid=107505


Nu sitter jag bara och väntar på att Kim ska komma hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0