Gick in i vecka 24 igår ♥

Veckorna bara går och går.
Jag börjar få skit svårt att sova på nätterna,
Det gör ont i kroppen och jag kan inte ligga hur jag vill.
Min rygg börjar göra ont för minsta lilla.

Det bästa är att magen börjar bli riktigt stor så att det verkligen syns nu.
Fast kan inte ha några av mina kläder knappt.


Han rör sig till och från hela tiden,
Blev lite orolig häromdagen för då rörde han sig inte på kvällen som han brukar,
Inte heller på morgonen. Tog ett bra tag in på dagen innan han rörde sig.
Antar att det kan bli så, men jag blev jätte rädd och kunde inte riktigt somna på kvällen.


Har fått in lite nya bilder på magen nu också!


Vecka 23+5

Från tidigare veckor.


Vecka 21+5 och vecka 22+5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0