Lördag.

Hellu! (:

Idag känns det som att det kommer att bli en seg dag, gick upp vid klockan halv nio.
Älsklingen åkte ungefär vid den tiden också, han skulle till sin pappas jobb för att mecka med hans bil.
Får se när han kommer hem om det blir sent eller inte.
Jag hade jätte ont i huvudet när jag vaknade, men nu efter två koppar kaffe är det bättre igen.
Nu börjar jag bli piggare också, var jätte trött när jag gick upp.

Lexus somnade nyss så han sover väl ungefär till 1-2 tiden,
Då ska han få gröt som han tycker är jätte gott!

Får se vad jag hittar på lär ju bara bli nån slö dag för mig, kanske städa lite.
Vet iallafall att jag ska ringa upp till preem macken snart och höra om dom behöver någon helgjobbare.
*Håller tummarna*


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0