Har bestämt mig för att börja blogga igen.

Får se hur länge det håller den här gången då!
Är väl inte direkt en höjdare på att hålla bloggen uppdaterad.
Men nu håller jag på och försöker göra om bloggen,
men får inte riktigt till allt som jag vill ha det!
Har väldiga problem med att få till menyn så den ser bra ut,
men får se om jag kommer på det.

Har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist iallafall.

Den 22 Juli kl. 14:52 föddes våran son Lexus,
Han vägde 3020g och var 50cm lång.
Han föddes på beräknat födelsedatum.



Lexus 1 vecka.

Det vet väl alla vid det här laget eftersom att han blir 6 månader på lördag.
Tiden bara rusar iväg känns som att det inte var så längesen han föddes.

Ska fortsätta att fixa iordning bloggen, hej så länge!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lellan

Kul att du börjat blogga igen!! Hoppas du fortsätter uppdatera nu ;=) Fin blogg btw!

2011-01-21 @ 09:32:01
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Siri

kul du bloggar igen :D

2011-01-21 @ 18:24:55
URL: http://sirilutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0