Fick lägenheten, hämtar nyckeln imorgon! ♥

Älsklingen och jag fick lägenheten på Lommarvägen i Norrtälje,
Imorgon ska vi skriva på avtal och hämta nycklarna,
plus att vi kommer kolla på lägenheten!
Ska bli så himmla skönt att få något eget,
sen att jag kommer kunna ta mig dit jag vill enklare!
På fredag ska vi börja köra saker till lägenheten också,
Allt gick så fort och det är skönt att flytten kommer vara klar innan lillkillen kommer!
Jag har små packat lite saker ska fortsätta imorgon.
Ska fylla ut en lägenhet på 86 kvadrat när man har bott på 10 kvadrat innan.
Men jag har ju lite saker hemma hos mamma och pappa som vi ska hämta också.


Zita flyttade i helgen, kommer sakna henne jätte mycket men det var det bästa för både oss och henne
.

Kommentarer
Postat av: Siri

ja ni får ju önska er i flyttpressent.. för å fylla ut lägenheten.. men sovrummen fyller ni ju ut ganska snabbt... bebisens sovrum och ert.. köket behöver man ju inte så mycke möbler i från början.. matbord å stolar typ :P sen soffa å tv i vardagsrummet så han ni fyllt ut alla rum ;) sen samlar man på sig massa möbler med tiden. :)



Behöver ni nå möbler? ja tror ja har endel som vi vill bli av med...



Matbord har vi ett som är fint (som ja hade i min studentetta) kan ni få om ni vill.. stolarna är tyvärr inte kvar.. men alltid nått... ja har nog endel om ja tittar efter.. hojta om de e nått ni behöver så kan ja se vad jag har :) hihi <3 puss

2010-05-31 @ 21:03:38
URL: http://irispiriis.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Grattis till lägenheten :)



Okej så bra.

Jodå min graviditet har oxå vart toppen.

Men nu börjar det bli lite tungt i rygg & knän.

Men det är det så värt :p haha.

Som sagt,sånt man får ta :)



Vad har du för dig idag då? :)



kram

2010-06-01 @ 08:07:28
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0