Är väldigt dålig på uppdateringar tyvärr.

Händer tyvärr inte så mycket i mitt liv för tillfället.
Förutom att magen växer och att jag har världens underbaraste pojkvän!
Självklart har jag världens underbaraste familj också! Älskar er!


Har tagit nya bilder på magen idag!


[Vecka 30+4, ser väldigt roligt ut när man tar bild framifrån xD]
Går in i vecka 31+0 på torsdag!


Kollar fortfarande runt i norrtälje området om det finns något man kan hyra,
känns inte som att jag har lust att bo på 10 kvadrat,
kommer inte bli så mycket utrymme för två vuxna och ett barn.
Vi har satt upp lappar i Norrtälje och Bergshamra, får se om det ger något resultat.

Umgicks med Siri häromveckan, vi simmade och svullade lite pizza. *Mums*
Jätte mysigt var det, fick saker till lillkillen som Siri hade köpt till honom.
Såå himmla sött!



Vi har fått barnvagnen nu för några vecka sen, jätte fin är den!



Nu har vi bara lite småsaker kvar som vi ska köpa,
ska köpa en bilbarnstol av en tjejkompis.
Sen ska vi köpa en jätte fin skötväska som vi har spanat in på babyproffsen.
Sen är allt nästan klart!


Bara ungefär 2 månader kvar nu tills lillen kommer! Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0