Sover jätte dåligt om nätterna.

Under dom senaste dagarna har jag sovit jätte dåligt.
Vaknar till och från hela tiden.
Slår vad om att det har med förkylningen att göra.
Men tror att det är på bättringsvägen nu, mår bättre än vad jag gjorde igår iallafall.

Får hoppas på att jag kanske kan sova bättre inatt.

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Håller på för fullt med bloggen, tycker att det bara blir bättre och bättre.


Vill bli frisk så man kan åka och simma igen, Kommer man iallafall ut och gör någonting.
Plus att det är otroligt skönt att röra lite på sig.


Älsklingen har beställt snusdoselock idag också!
Väldigt otoligt gulligt av honom att ha en bild på mig.
Texten har jag däremot inga kommentarer om...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0