Lite smått om helgen hitills.

Umgicks med Siri igår och vi satt och snackade massa gammla minnen.
Hade det väldigt trevligt! Tack för en rolig kväll gumman
Får ta ock ses snart igen tycker jag!

Efter det så åkte jag och älsklingen och simmade lite.
Var mysigt som alltid! Var jätte lite folk där igår också.


Idag känns det som att man har fått både det ena och andra gjort.
Har städat med Pia och Kim nere i huset, så nu är det skinande rent där nere.

Kim har klippt mitt hår idag också, kan ju säga att det behövdes!
Han lyckades faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig.
Han är duktig min pojke!
Var tvungen att göra nått åt det, för det var jätte slitet.

Har spelat poker idag också på RedBet, så vann en plats till £5.000 Freeroll Final.
Får hoppas på att det går bra på den sen så man kanske får in lite pengar.

Sen har min systers hockey lag vunnit deras serie idag också!
Grattis lilla gumman!

Så stolt över dig, och Daniel också förstås.
Ni är jätte duktigta båda två!



[Sophie och Daniel -05.]

Får se om man hinner hem och hälsa på Daniel, Sophie, Mamma och Pappa en sväng imorgon.
Kanske blir försent men jag hoppas att vi gör det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0