Jag älskar dig Kim Ohlsèn ♥

Vem i hela världen hade trott när vi träffades första gången den 26/9 -05
sen efter att vi hade varit tillsammans första gången att vi skulle hitta tillbaka till varandra
efter 4 år igen. Dessutom att vi skulle förlova oss och skaffa vårt första barn tillsammans.
Du var och kommer alltid att vara min
största första kärlek.
Jag ljuger om jag säger att jag inte tänkte på dig under dom 4 åren vi inte var tillsammans.
Jag är så himmla glad att vi hittade tillbaka till varandra igen.
Även om vi nu skulle bli ovänner eller bestämma oss för att gå åt olika håll
så kommer vi alltid att ha ett band som knyter oss samman.
Våran son kommer att bli något otroligt det känner jag på mig!
Jag vill ALDRIG förlora dig helt igen!

Låter säkert helt sjukt när jag skriver allt det här,
tror faktiskt det finns många som inte riktigt vet hur dom ska beskriva kärleken till någon dom älskar!

Jag hoppas på många år tillsammans med dig!
Älskar dig mer än allt som finns!
~


[Sk8 - Största Första Kärlek]


. --->Oktober 2005<--- . --->Augusti 2009<--- .


Kommentarer
Postat av: Siri

naaww såå sött :D

2010-03-12 @ 14:18:35
Postat av: Mamma

Ni är så söta tillsammans ;)

2010-03-12 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0