Har ingenting att göra.

Usch jag har jätte tråkigt.

Ska eventuellt åka hem till mamma och pappa imorgon.
Mamma ska in till norrtälje en sväng så tänkte passa på och åka med henne.


Ska vara numerkontrollant på bingon på torsdag igen.
Kan vara rätt så skönt att göra nått annat än att sitta vid datorn hela dagarna.
Ska eventuellt hälsa på en kompis innan bingon på torsdag också, skönt att prata av sig lite.
Får se om Kim kommer och gör mig sällskap så åker jag hem på torsdag kväll.

Var hem en sväng till mamma och pappa i söndags och hälsade på lite också!
Känns som att jag inte är där allt för ofta.
Vet inte varför det bara blir så helt enkelt.


Har inte så mycket mer att skriva för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0