Fortfarande förkyld.

Verkar som att det typ bara blir sämre med förkylningen.
Har varit helt slut idag och inte orkat göra ett skit typ.
Knappt ens orkat kollat på datorn.
Plus att det bara rinner ur ögonen på mig!
Skit irriterande.

Fast kunde ju inte vila heller så jag försökte ändra min blogg igen.
Ska fortsätta mer när jag orkar.
Typiskt mig att aldrig bli nöjd någongång, tredje gången jag gör om min blogg nu.

Tycker att det är ganska roligt faktiskt.

Lär bli ganska lugnt imorrn också.
Tror inte den här förkylningen vill ge sig i första taget.


Ska gå och lägga mig snart.
Får se om det blir någon film innan man sonmar eller inte.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0