Bakade kanelbullar idag!

Har varit en ganska lång dag idag.
Var på depp humör imorse för Kim berättade att han skulle jobba natt också,
Förstog ju att han inte skulle hinna hem en sväng på kvällen innan han skulle börja jobba igen.

Vet att det är bra när väl lönebeskedet kommer men det är så tråkigt att vara ifrån honom så länge.
Fast han är ledig imorgon istället,
får väl se när han kommer hem på morgonen blir väl runt 8-9 tiden kan jag tänka mig.

Förstår inte hur han orkar vara uppe så mycket som han är.
Hoppas på att han får sova lite inatt innan han ska köra till Lidingö på morgonen.


Var ner och handlade lite tvätt och sköljmedel idag,
För Kim köpte en toppmatad tvättmaskin igår som hans mamma var och hämtade i uppsala.
Kim och jag ska köpa en skarvsladd och lite annat så vi kan koppla in den i morgon.

Har bakat kanelbullar idag så man kan bjuda älsklingen på hembakat till fikat i morgon.
Dom blev faktiskt godkända enligt mig själv, kanske kunde haft lite mera fyllning i men dom var goda endå!

Har fryst in ganska mycket så nu har man så det räcker ett tag iallafall (Förhoppningsvis)
.

Går in i vecka 34 idag också!
Bara 6 veckor kvar nu tills lillen har beräknad födsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0