Nummerkontrollant på bingo ikväll!

Då blir det till att jobba lite extra ikväll då!
Ska vara nummerkontrollant på bingon i Hallstavik ikväll.
Vad skönt får man iallafall in en liten slant mot att inte ha någonting alls.
Känns bra för då kan jag betala en del av skötbordet vi ska köpa på lördag.

Får man träffa mamma lite också, hon ska också vara kontrollant.
Hon är så nyfiken på att se min mage och hur stor den har blivit!
Hoppas på att få säga hej till pappa och syskonen en sväng också.
Kommer ju inte bli allt för länge sånt fall för bingon slutar rätt så sent.
Bli inte att man träffar dom så ofta eftersom att man bor typ 7 mil ifrån dom.

Får bli någon vecka snart att jag åker hem och hälsar på dom lite mer än bara över en dag.

Skulle egentligen åkt och simmat lite med älsklingen i badhuset,
men får kanske bli på söndag istället.

Kommentarer
Postat av: siri

Härligt :) Ja men jag kan hämta upp dig någon dag efter jobbet när jag slutar lite tidigare? Jag åker ju endå bil varje dag så då kan jag ju bara svänga av och hämta upp dig någonstans :)

2010-02-25 @ 17:36:25
URL: http://irispiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0