Händelserik helg!

I fredags gjorde jag väl inte allt för mycket, tog det lugnt bara.

I lördags var jag, älsklingen och hans mamma på Ikea och handlade.
Vi köpte lite hyllor, fler handdukar och lite annat smått o gott.
Sen köpte vi ju såklart skötbordet också (:

En gammal klasskompis till Kim kom över och sa hej idag, det var trevligt.
Synd bara att vi skulle åka och bada precis när han kom ungefär.
Fast det var väldigt mysigt och simma lite idag också.

Magen bara växer och växer, börjar känna mig riktigt osmidig nu.
Men fy vad underbart det är!
Jag som alltid har tyckt att det är så fint med tjejer som är gravida!


Imorgon är det vardag igen fy vad tråkigt!
Får se om man kanske ska hitta på nått vettigt i veckan!

Sitter just nu och spelar en turnering, får hoppas på att det går bra.
Lillkillen rör sig som bara den i magen just nu också! Underbart!

Älskar mina två prinsar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt att han rör sig lill prinsen,Du vet ju att du är välkommen hem om du har tråkigt i veckan,

Puss Puss <3 <3 <3

2010-02-28 @ 21:14:41
Postat av: Siri

du får ta å fixa de där från polisregistret så kan du komma och jobba lite med mig tycker jag :)

2010-03-01 @ 13:30:07
URL: http://irispiiris.blogg.se/
Postat av: Anonym

nähä, jag tror hon väntar på att du ska maila eller ringa henne? om du inte redan gjort det? =)

2010-03-01 @ 17:54:52
Postat av: Anonym

okej.. hmm.. hon kanske har glömt, hon va ju ledig.. ska fråga henne om hon fått ditt mail nästa gång jag ser eller pratar med henne :) Fixa utdraget ur belastningsregistret så länge :) Du ska beställa de som rör barnomsorgen (så syns bara sånt som har med barnomsorg att göra också :))

2010-03-01 @ 18:34:34
Postat av: Helena

Jag är Helena. Jagumgick jämt med Emma Buhre förut, vi var bästa vänner sen vi började gå typ.

Vet du nu vem jag är?

Jag mår väl typ bra till å från. Vissa dagar är bättre än andra vill säga...

Bor du kvar i Hallsta?

2010-03-01 @ 19:58:04
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0