En dag precis som alla andra.

Idag har jag inte gjort nått speciellt, precis som vanligt.
Vaknade vid 10 tiden (brukar gå upp vid 9:15 annars.)

Gick upp kvart över 10 och åt några knäckebröds mackor med mjukost på,
Och drack oboy också så jävla gott, samma sak med apelsinjuice.

Spelade lite poker också som vanligt, kollat på facebook och så.

Hjälpte en tjejkompis med hennes blogg lite, hade endå inget bättre för mig.
Roligt att kunna hjälpa någon med nått för en gångs skull också.

Har så tråkigt om dagarna, finns ju inga som jag känner häromkring.
Är ju en bit till folk som jag känner så träffar inte så många längre.
Har ju bott hos älsklingen en bit ifrån Bergshamra ett bra tag nu.
Gjorde en adressändring hit för någon vecka sen också så nu står man skriven här.

Tog en bild på magen idag också, gör det varje vecka på tisdagar.
Vet inte varför jag inte gör det när det är v19 istället för v18+5, blev bara så helt enkelt.



Vecka 18+5 Älskar min lillkille
Älskar min Kim också såklart!


Kommentarer
Postat av: Siri

Vad fin mage :) syns ju riktigt mycke att de växer en plutt där inne :) Du får höra av dig någon så kan vi väl ses? om du vill såklart :)

2010-02-24 @ 17:42:17
URL: http://irispiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0