Blir att kolla film ikväll!

Jag och älsklingen ska kolla på Bröllopsfotografen innan vi går och lägger oss.
Får se om den är någe bra eller inte.

Sitter just nu och dricker lite grönt te.
Skit gott, har aldrig gillat te förut men det här var gott.

Har inte så mycket att skriva om på dagarna händer inte direkt så mycket.

Magen börjar bli ganska stor nu.
Fast blir väldigt jobbigt på kvällarna för magen blir jätte uppsvälld känns det som.
Blir jätte knasigt när jag ska äta middag känns redan som att jag har ätit.
Väldigt skumt tycker jag men men, det är väl nått som hör till antar jag.
Försöker få i mig så mycket jag kan endå.

Ska ringa bm imorgon också,
Ska kolla om hon skickar ut en tid till nästa gång jag ska dit eller om hon ger mig en ny tid då.

Längtar faktiskt till nästa besök, man märker mer att tiden går framåt efter ett besök hos bm.


Älskar er båda såå himmla mycket! <3

Har kollat runt lite om det finns jobb så man kan arbeta hemifrån.
Men har inte gett något vidare resultat ännu.

Får kolla vidare lite imorgon igen.
Om någon vet nått bra hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: ...

du kan alltid välja att studera något på distans :)

2010-02-25 @ 01:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0