Blää vad tråkigt jag har!

Suck!
Hade förväntat mig att älsklingen skulle komma hem vid 2 idag,
Men så blev det inte han fick åka och ploga på arlanda.
Han kommer väl hem vid 7-8 tiden om jag har tur.

Usch! Hatar vardagarna, har absolut ingenting alls att göra,
Bara väntar på att Kim ska komma hem från jobbet så man slipper ha så tråkigt.
Visst gör väl inte så speciellt mycket när han är hemma heller,
men bara hans närvaro får mig på bättre humör och gör så att allt inte är lika tråkigt.



Älskar honom så otroligt mycket!
Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom
.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är tillsammans (:

Såg på facebook att ni skulle få en pojke.. Åhh (:

Har ni kommit på nå namn ??



Ta hand om dej gumman.. Puss&kram

2010-02-19 @ 19:08:41
URL: http://sannishjartashiwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0